登登登登…我要同自己講聲「生日快樂」喔哈哈!
下面張狗狗相是一個網友送給我的,好可愛唷,狗狗叫"亞B"
見到亞B令我想返起我以前養的”蛋撻”,佢地真係好似樣的


哈哈…至於我今年的生日願望呢…就是身體健康!
快些找到一份我喜歡的工作,和我的男人可以白頭偕老啦,剛剛好3個願呢!


昨天晚上收到很多朋友送來的 MSN 和 SMS,真的很開心呀
今天的行程都可算豐富呀,第一站是去荃灣食早餐
之後呢...今晚回來才說給大家知啦,嘿嘿…出去囉



食完早餐之後我突然想返柴灣執拾東西,點幾鐘過到柴灣
之後就執呀…執呀…執到成四點幾,其間大哥亞國好緊張地打來問我地今晚的慶祝點
執完晒我要拎既野後,5點左右我就搭地鐵出旺仔找大哥
同佢去左九龍燒味食左個西冷牛扒薯條沙律,到左7點幾二哥亞Dee都來了
傾計傾到8點左右就去百老滙接細姐亞芝,行左一陣二哥提意去金雞果度食野
都好多人係度等位,佢地決定打邊爐同我慶祝生日
食到9點幾楊大哥就放工過來joy埋我地打邊爐喇
我地叫左好多好多的材料喔,你們看看下圖就會知架喇。

食到鬼死咁飽,我想這一餐相等終我平時3餐既食量啦,哇卡卡!!




因為大哥12點要返工,所以我地11點半就走了,之後佢地4個就送我去搭車
佢地真係好錫我架,返到屋企都2點喇,今日好累不過就真係好開心
因為有咁多哥哥姐姐同我慶祝生日囉...

arrow
arrow
    全站熱搜

    Cat Yee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()