我要發洩我要打廣東話,N先生你不單止係死人妖,仲係個死cheap精
唉....我真係命苦,玩正服果時識到和也哩個cheap精已經夠衰ga啦
估吾到而家玩私服又加多個死cheap精,真係衰多兩錢重哇 ><" shit !
不過和也比你有錢,有勁eq有勁寵,人地出左名係港幣戰士
你呢...!?死窮鬼一個咋,仲要呃d妹妹仔幫你升ac升寵,不知所謂

你咩料呀...!?當自己係碧咸..!?萬人迷...!?媾女王...!?
我呸!我話比你知你咩都吾係囉
你只不過係一個死人妖、大話精、死kai子、仲要係一個未夠秤既死o靚仔

得果十幾歲同我玩埋d無聊野,吾比你媾返好出奇...!?
你憑咩要本大小姐受你媾呀?比大把錢我洗?買勁eq比我?買勁寵我用?
我玩魔力果時你仲讀緊小學咋,同我玩野你未夠班囉,死傻仔...
成日同人講有幾多女搵你媾你,又話d女成日打比你煩住你
超...正常既人都吾會揀你做自己條仔囉,前世未同過人妖拍拖?

你慳d啦死cheap精,msn我豪得起,你block左我咩無所謂ga啵
仲好tim吾使比你煩住晒,好心你啦,我一上線就hi我話掛住我
之前話我成日吾理你,句句野都打符號黎應酬你
係呀你咬我食呀...!?挑...我吾理你咪吾理你囉,你邊位呀?你都on99

大把人同我講你d衰野啦,你成日sd埋d咸濕相比人,好威?好型?
話你變態咋,白痴仔醒下啦,成日以為自己好lun令仔,照下鏡先啦你
抵人話你吾男吾女,抵人話你個樣好恐怖,佢地講既野全部係事實

你get吾到我上次留段歌詞係咩意思,只怪你蠢你冇腦囉,死cheap精

是男是女今天懶得去再分
是雄是雌分不了打扮太相近
但卻暗中巴結著個平衡

arrow
arrow
    全站熱搜

    Cat Yee 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()