close

呢幾日都係掛住狂打PSP冇咩周圍去人地日誌睇過
差唔多日日都同老虎去金培食晏,我地仲要帶埋部機落去一齊打MHP2
琴晚終於打到村長任去4星,而集會任就去到HR3喇
不過我仲要打埋4星上5星個緊急任出黎,之後就要狂打轟龍做套轟龍裝出黎
到時就勁正喇,今日應該又要同老虎去食晏多架喇。

最近果件事令到我發覺左一樣野,就係點解我要去就人呢?我既母語係廣東話黎架嘛
為咩事要就人地而去改變自己咁多年黎既習慣呀?所以由今日開始
我決定左以後都會用返廣東話黎打日誌既內容喇,你地睇得明就睇啦
睇唔明我都冇辦法,因為我要做返我自己就一定要咁做
我本身就係好小器、好易發脾氣、成日扭計、要人哄要人錫既人黎
呢個日誌係我創造出黎既,我鍾意點整就點整,打咩字就打咩字,做咩我要去遷就人呀?
我覺得我冇做錯囉,我自己鍾意就得啦,你唔鍾意可以唔黎架喎,我冇咩所謂。

仲有果D睇唔過眼既人呀,唔該以後都唔好黎睇我日誌喇,費事一陣又話不太看好啦
事關我又冇拎住枝槍迫你黎睇既,到睇完之後又話呢樣又話果樣
我最憎就係呢D唔識野但又要話人地唔好既人,你唔識得欣賞既話我冇問題架啵
但係就算你識欣賞我都唔會多謝你囉,因為你對我任何既批評我係絕對唔會再去理
因為唔值得我去理,少你一個唔少,多你一個唔多,我都懶得理你感受
唔好又話我係到挑釁你喎,因為我都只係講事實姐,總之今日我就要做返真正既我
我唔去惹你,你都唔好走黎惹我囉,我先小人後君子,唔係一陣比我用粗口鬧你就唔好啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    Cat Yee 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()