香港回歸1o週年紀念老公帶我上深圳玩,7月1日6點幾老公同隊友食完飯返黎
問我有冇回鄉証,我答佢冇回鄉証但係有回鄉卡  哈哈!
之後老公就叫我換衫佢同我上深圳玩,之後我地同阿克就搭7:15pm車出去
上到車仲有waity、新仔、長人、大怪同 yoyo 媽,今次係老公第一次帶我同埋佢d fd上去深圳玩
出到去青衣再轉的士上皇岡,過到去深圳都係10點幾,咁我地就話去菠蘿基屋企放低 d 野先

上到去新仔同長人佢地就搞事喇  佢地見到有乜就猜乜,勁搞笑囉佢地
佢地竟然連罐頭五香肉丁都唔放過,點知輸左囉,我老公同阿克一人食一罐  
但係都唔夠阿本慘,要食成罐豆豉鯪魚,之後再食多 5 塊提子方包  
後尾新仔同菠蘿基連淡而冇味既白方包都猜埋,點知每人輸一次,每人食 3 塊白方包
最絕既係食完唔准飲水喎,超低能... 勁搞笑,真係比佢地搞死,而我就真係笑到肚都痛埋  
玩完一餐之後就等埋阿青、阿權上黎我地就出發嚕,我地落左去 Baby k 唱 k

上到去間房勁 q 多人囉,我諗都有廿幾人,我好耐冇去唱 k 啦,仲要係咁大班人一齊玩
果晚都唔知開左同飲左幾多支黑牌(Black Lable),我都飲左唔知幾多杯咯  
不過黑牌溝石榴汁又好易入口幾好飲喎,最正就係個個都玩得好鬼死 high 呀
不過... 對我黎講只要有老公陪住我就咩都好玩架啦,呵呵!

下面就係向西村啦,即係我地 hea 既地方囉。


我地玩到3點就走喇,落到去樓下見到對面打交,嘩!d 人四方八面咁走出黎
我地緊係企到睇下野先啦,我發覺老公當時好緊張我  因為佢一直拖住我唔比我行咁前睇人打交
我地睇左一陣就走喇,上返去菠蘿基屋企到 hea,waity 同長人佢地4點幾落左去食野
我同老公就5點幾落街搵地方揼骨,第 1 間搵左菠蘿基屋企對面果間但係就冇房囉  
我地就話搵多幾間睇下點先算,點知行行下老公就見到長人既背影,真係岩喇
最後我、老公、waity、長人、新仔、阿本、阿青就去左間唔記得叫咩名既休閒中心揼骨
而我就緊係跟住老公一齊揼架啦,嘿嘿!揼揼下我已經訓鬼左
因為之前既酒氣散左好眼訓,揼完我都唔知幾點,之後就同老公一齊訓覺覺豬嚕。

向西村附近既地方,而路牌果張相係坐緊的士去碌齡果時影既。


第2日點幾鐘阿青走黎我地間房叫我地起身,之後等黎等去都唔見 waity、新仔同阿本出黎
最後我地4個人走先唔鬼等佢地啦,之後我地就去左搵阿克食野
我地去左向西路既東寶茶餐廳飲茶,食完野上黎去菠蘿基屋企到 hea
到左 4 點幾 waity 終於見人囉,真係勁喎!我地 hea 到5點幾6點就話去打保齡球
我地就去左黃貝嶺既華麗灣保齡球館打
原來我同老公都唔係打保齡球既人才黎,打黎真係得啖笑  笑死左!

老公打保齡球的背影 + 我穿了打保齡球時所穿的鞋。


我地每人打左4局,打完果時都係7點左右,菠蘿基話要返屋企,阿克同長人就提議去篤波
最後我地 5 個人就落左去 2 樓篤波,我覺得係搵我笨既,我都唔識篤波咪得我睇佢地 4 個篤
睇到我釣晒魚  篤完已經 9 點喇,我地就提議去野食先
食飽飽之後就搭的士去羅湖過關返香港嚕,嘩!嘩!嘩!過關果到勁多人囉,迫到阿媽都唔認得
d人又推黎推去真係想#%&^$!#  好彩有老公係我後面到攬住我黎行
等我唔駛比人推黎推去,老公對我真係好囉,啜啜!

老公打桌球的背影,很帥啊!


我地返到屋企都已經凌晨點幾鐘,我實在太累了所以冇打到日記
仲要一覺訓到今日晏晝先起身,老虎12點幾打電話黎叫我落去食野
我都話仲係好眼訓  我覺得我好勁囉咁好訓,不過就周身骨痛囉  
可能揼完骨個人散晒呱,頭先老公打比我佢話聽日唔駛開夜
同我去太子鋸扒,好野!有牛扒食嚕  呵呵!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Cat Yee 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()