close

話甘快就返左工一個禮拜,感覺都幾好,講真工作量真係吾多
有時得閒到可以打PSP都幾過癮,可能做路政署既野真係吾急
食飯時間仲正11:45就開始去叮飯,食完都係12點左右
d同事仲好笑叫我要習慣下午腄,當時吾知佢既意思,但係返左幾日我就知咩事
原來1:30先開始做野,即係食飯時間有成2個鐘甘多,你話吾爽就假啦
甘正既工我真係第一次做,禮拜六返9:00 - 12:00返得果3個鐘真係正到痺

一個月就搵幾千蚊,好多fd都話甘既工去邊搵,最重要係我吾洗出到九龍果邊返工
搭車既時間都慳左吾少,而且公司有免費車返東涌,甘又慳左d車錢真係抵晒
連埋帶飯返公司食又慳左飯錢,我諗應該會儲到錢,返多日半又放假
突然覺得返工既時間過得好鬼快,其實最想就緊係快d出糧啦
出糧第一時間要去買返d靚衫先,好耐冇去行街買衫買野喇。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Cat Yee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()