close

今日訓到2點幾先醒,阿媽見到我起身就叫我食紅雞蛋 = ="我牙都未刷啵
之後刷完牙就食左1隻,何柏詩就好鐘意食雞蛋,佢今日已經食左2隻架喇
但佢見到我食佢又話要食,不過比我同2家姐阻止左,食咁多雞蛋對身體唔好
阿媽叫我食雞蛋之後佢就落去買魚,150蚊買左條返黎喇一陣先拎落去海韻…

" 王子變青蛙 "琴晚終於大團圓結局了,香港版cut左好鬼多段,都唔係咁好睇
因為我之前睇果個係國語版,個個星期都cut左勁多,國語版既王子有30集
每1集都起碼做成45分鐘,正係琴晚大結局果集來講,係醫院果度都cut左啦
果段我略略估計都有成10幾廿分鐘,慶幸我睇晒國語版既" 王子變青蛙 "姐,呵呵!

岩岩阿媽問我同唔同佢地落去,我打緊日記點同佢落啵 = ="我又未整頭又未換衫
況且姐夫佢地又未入黎,我打完日記先整野落去都得,今晚之後唔知幾時先有得見 bb女呢?
除非我出去搵2家姐果時就有得見佢喇,不過我想一定有這個機會的說!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Cat Yee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()