close

琴日出街之後返到屋企掛住打機都冇上黎打日記,所以今日先補打返
琴日同老虎食完晏就搭1:45pm車去旺角做d野,做完後當然順便行下街街
係出去既途中發覺件衫穿左個洞搞到要去買衫換
好彩唔係好明顯姐,唔係就內酸死人喇
去左花園街行見到有tee都ok可以接受,仲要賣得好平喎
20蚊一件咋買黎做睡衣都抵啦,就買左3件米奇老鼠
可惜冇我最鍾意既小熊維尼,如果唔係我一定會買。



買完之後就快快脆脆走去換衫啦
之後就去左好景果邊既大快活嘆返個下午茶(蜜汁雞翼2隻 + 杯汽水)
差唔多食完男人就打電話黎話佢收工喇,之後佢就落黎旺角搵我
不過佢落到黎同我講佢唔知做咩對腳好鬼軟,唔係好想行街
好啦見佢咁就同佢搭車返東涌先食野,我地搭E21A返去
我一上車就掛住打PSP,點知打打下係到釣魚,好彩我打緊採集任唔係打大佬姐

去到東涌就同男人去KFC食野,因為我想試下果個咩日式咖哩雞扒飯
不過我覺得唔係好好食囉,食完就同佢去左Taste入貨,仲要幫媽媽d買女人野
買完就搭9: 10pm返屋企,原來搭車打機我係會頭暈囉...shit!
又係打打下就要走去訓陣,訓到佢叫我落車,返到屋企沖完澡就係打機
打到12點幾1點就死去訓嚕!琴日既行程就係咁多喇。

   

arrow
arrow
    全站熱搜

    Cat Yee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()