close

今朝一早7點就要起身喇,因為約了楊大哥去飲早茶喔!
其實是他要拿部 psp 遊戲機給我才是真正解說...哈哈~

10點鐘就出到大圍火車站喇,我仲比佢早到左5分鐘左右啦
之後同佢去左間唔記得叫咩名既茶餐廳食野
我食左個雞扒配午餐肉早餐+杯凍奶茶,間野d早餐都唔好食既...想嘔
!!間餐廳d冷氣好似唔駛錢咁,我已經醒目架啦
見琴晚天氣好似涼涼地,所以今日出街果時特登帶左件風褸係個袋度
我著住件風褸都覺得好鬼凍,頂佢丫= =" 我地食到10:30就頂唔順叫走喇
之後行左一陣就送佢去搭馬鐵返工,我就自己1個人去左沙田市中心行街
...原來我而家對行街呢樣野好似冇之前咁大癮喇
今日行左個零2個鐘我就唔想行,可能得自己1個行瓜
之後就死死地氣走左落巴士站搭車返屋企喇
返到東涌去左麥記食左個麥樂雞餐就返歸,我仲要食唔晒個餐...陰公。

  就是這部psp了

返到屋企諗住上網打日記,唉..都唔知今日咩日子
個死人網上行都唔知搞咩上唔到網,我咪打電話去問咩事囉
拎住個電話講左成半個鐘都唔知佢搞咩,最後都係我自己盲摸摸咁整返掂
整完上網既野又到個肚仔痛,嘩!!咩料呀今日
咁多野發生係我身上架...shit \./ 今日男人仲要學車唔返來食飯
嗚嗚嗚...冇得向佢宣洩我既不幸tim,一陣都係攬住d仔仔去訓下算喇
吼吼~~ 我今日都算黑仔囉。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Cat Yee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()