close

今天的節目就是... 和我男人看  寶貝計劃 (Rob B Hood)今天2點鐘就起身喇,
起身沒久我男人就打電話給我,來想他打來是叫我起身的
點知我已經早過他打來叫我起身,哈哈... 之後梳洗完就搭2:45車出去
但係今日唔知做咩班車竟然爆滿上不到車呀,唯有等3點果班啦
出到東涌去麥記嘆左個麥樂雞餐,吃完就出葵芳行街街等男人收工。

6點左右他就到達了,我地行左去卓悅買染髮劑,之後就去百老滙買飛睇戲喇
未入場前我地去左葵芳廣場既 "一泡而紅"食泡飯,這間的泡飯好好味架
而價錢亦都好平宜30元有找仲食到好飽,食飽飽就行多一陣先去睇戲喇。

呢套戲都好好睇,戲入面個bb好得意架又好靚仔,嘿嘿... 睇完睇都已經10點喇
所以我地就搭車返屋企了,打完日記就去洗白白之後就覺覺豬,因為我今天都幾累唷。




寶貝計劃 (Rob B Hood)

導 演 Dir:陳 木 勝 (Benny Chan)
聲 演 Voice:成 龍 (Jacky Chan)
古 天 樂 (Louis Koo)
片 長 Duration:100 分 鐘 min
片 種 Type: 動 作 (Action)
級 數 Categories:2a

故事:

人字拖(成龍飾)身手不凡,可惜錯用天賦,當上竊匪。他沒有人生目標
終日沉迷賭博,與家人疏離。想不到一個BB成為他人生的一大轉戾點
BB是城中女首富(余安安飾)的唯一孫兒,也是人字拖、包租公(許冠文飾)
和八達通(古天樂飾)所組成的爆竊三人組偷回來的搖錢樹
本來偷來祇為轉手交給黑幫頭子。豈料,接洽人因小事被捕入獄
BB因而暫時留在人字拖家中,自此人字拖和八達通的生活便給弄得天翻地覆。

電影資料及圖片轉自: 又一城AMC Theatres(filmplay) 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Cat Yee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()